Про компанію

Компанія ≪Рідний продукт≫ входить в найбільше національне об’єднання торгово-виробничих підприємств Групи компаній Ukrainian Food Company ≪UFC≫. До складу даного об’єднання також входить компанія ≪Аквафрост≫ (ТМ ≪Водний світ≫).

Заснована в 1998р. компанія ≪Рідний продукт≫ входить в трійку лідерів українського ринку серед виробників товарів народного споживання. У період становлення і розвитку її діяльність полягала у фасування круп, цукру і борошна. На сьогоднішній день компанія ≪Рідний продукт≫ має чотири виробничі комплекси:
– дві виробничі площадки повного циклу з переробки зернових культур

– два комплексу з фасування борошна, цукру, круп та іншої продукції власного виробництва бакалійного напрямку.
У 2016 році відкриті ділянки по фасовці нових продуктів компанії: сухі суміші, сіль зі спеціями.

Особлива увага приділяється контролю якості продукції. Відділ технічного контролю якості забезпечений власною лабораторією з новітніми технологіями, яка здійснює тристоронній продукції контроль якості – контроль якості прийнятого сировини, контроль в процесі виробництва та контролю готової продукції.
Компанія ≪Рідний продукт≫ визначила для себе більш жорсткі рамки для продукції, ніж припускають державні стандарти України. На підприємстві впроваджений стандарт якості ISO 9001 – система управління якістю на стадії розробки та впровадження – система управління безпекою продукції НАССР.
Вся продукція компанії ≪Рідний продукт≫ сертифікована і проходить періодичні випробування у зовнішніх незалежних лабораторіях як за якістю, так і з безпеки, що дозволяє залишатись на стабільно високому рівні якості.

Асортимент продукції представлений власними торговими марками –
Хуторок≫ , ≪Хуторок Панський≫, ≪Золотий врожай≫, ≪La Pasta per primi≫, ≪Pasta Letta≫, ≪Kitto≫.

Дані торгові марки має статус національних брендів, які представлені на всій території України і займають лідируючі позиції у свідомості споживачів завдяки активній маркетинговій позиції компанії на ринку.

≪Рідний продукт≫ – це 6 відомих торгових марок, понад 200 найменувань готової продукції, колектив відданих висококваліфікованих співробітників і чіткий вектор на розвиток виробництва, пошук інновацій і введення нових товарних сегментів.